Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών

Σεμινάρια Ποιοτικής Εξυπηρέτησης Πελατών - Κύπρος

Η ανάγκη κατάρτισης προκύπτει μέσα από έρευνες που αποδεικνύουν πόσο ανάγκη έχουν οι επιχειρήσεις από μια πιο πελατο-κεντρική προσέγγιση όπου οι πελάτες μιας επιχείρησης θα αποτελούν το επίκεντρο των εργασιών της.

Μέσα από μια στοχευμένη επιμόρφωση οι εργαζόμενοι θα κατανοήσουν καλύτερα τα πλεονεκτήματα της πελατο κεντρικής προσέγγισης. Η σωστή ενημέρωση των πελατών με τη εφαρμογή αποτελεσματικών τεχνικών εκτοξεύουν την ποιοτική εξυπηρέτηση, με ορατά τα θετικά αποτελέσματα στις επιχειρήσεις που τα εφαρμόζουν.

Η κατανόηση από τους εργαζόμενους των τεχνικών αυτών, θα τους δώσει τα εχέγγυα να διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα τους απαιτητικούς πελάτες, να μειώσουν τα παράπονα και να επιτύχουν αυτό που λέμε «Πιστούς Πελάτες».

Σε ποιους απευθύνεται

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους εργαζομένους που έρχονται σε
επαφή με πελάτες.

Στόχοι του Προγράμματος

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

Σε επίπεδο γνώσεων:
Σε επίπεδο δεξιοτήτων:
Σε επίπεδο στάσεων:

Περιεχόμενο Σεμιναρίου

  • Εισαγωγή
  • Συμβόλαιο Δέσμευσης
  • Είδη Πελατών
  • Είδη Αναπηρίας
  • Τεχνικές Εξυπηρέτησης
  • Στάδια Ενδιαφέροντος
  • Τεχνικές διαχείρισης και αντιμετώπισης πελατών
  • Τεχνικές Επίλυσης
  • Διεργασία Επικοινωνίας
  • Πελατειακή Πίστη
  • Πρακτικές καλής συμπεριφοράς
  • Πρακτικές θετικής στάσης
  • Άτομα με Αναπηρία και Άτομα με μειωμένη κινητικότητα
  • Καταληκτική Συνάντηση

Επερχόμενα σεμινάρια

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

No Events