Σεμινάρια Εξυπηρέτησης Πελατών σε Χώρους Αναψυχής - Κύπρος
Έχει παρατηρηθεί ότι στην εξυπηρέτηση πελατών σε χώρους αναψυχής εργάζονται πολλά άτομα που δεν γνωρίζουν τις σωστές τεχνικές προσέγγισης και εξυπηρέτησης πελατών με αποτέλεσμα να προσφέρουν χαμηλής ποιότητας εξυπηρέτηση, η οποία δεν ικανοποιεί τους πελάτες.
Επίσης δεν γνωρίζουν και δεν εφαρμόζουν την τεχνική της προτεινόμενης πώλησης, στερώντας έτσι από τις επιχειρήσεις τους σημαντικά έσοδα από τις επιπλέον πωλήσεις που μπορεί να αποφέρει η χρήση της συγκεκριμένης τεχνικής.
Ακόμα παρατηρούμε άτομα στην εξυπηρέτηση πελατών που αντιδρούν με λάθος τρόπο σε ιδιαίτερες απαιτήσεις ή παράπονα πελατών (μη γνωρίζοντας τις ορθές διαδικασίες διαχείρισης ιδιαίτερων απαιτήσεων/παραπόνων) με αποτέλεσμα αντί να ανατρέπουν την κακή εικόνα που μπορεί να διαμορφωθεί από κάποια αδυναμία ή λάθος να την ενισχύουν.
- Διάρκεια: 14 ώρες
- Τα σεμινάρια μας διεξάγονται από έμπειρους εκπαιδευτές ενηλίκων που τεκμηριώνουν τις γνώσεις τους μέσα από την κατάρτισή τους και την εμπειρία τους στο χώρο εργασίας τους
- Μέθοδος Εκπαίδευσης: Η εκπαίδευση διεξάγεται με την μέθοδο κατά πρόσωπο
- Με το τέλος του προγράμματος στους συμμετέχοντες θα χορηγηθούν Πιστοποιητικά Παρακολούθησης.
Σε ποιους απευθύνεται
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα απευθύνεται σε υπεύθυνοι και εργαζόμενους στην εξυπηρέτηση πελατών σε χώρους αναψυχής (καφέ,
εστιατόρια, ταχυφαγεία, παιδότοπους, θεματικά πάρκα, ξενοδοχεία)
Στόχοι του Προγράμματος
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
Σε επίπεδο γνώσεων:
- Περιγράφουν το όραμα της επιχείρησης
- Απαριθμούν τους άξονες επιτυχίας των χώρων αναψυχής
- Επεξηγούν τις τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών
- Κατονομάζουν διάφορες εστίες κινδύνου στους χώρους εργασίας τους
- Περιγράφουν το ισχύον πρωτόκολλο covid 19 για χώρους εστίασης
- Ορίζουν το περιεχόμενο του μενού για τους α λα καρτ πελάτες
Σε επίπεδο δεξιοτήτων:
- Εφαρμόζουν προληπτικά μέτρα για να μην δημιουργούνται εστίες κινδύνου.
- Χρησιμοποιούν τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών.
- Διαχειρίζονται σωστά τα παράπονα των πελατών.
- Τηρούν τις πρόνοιες του πρωτοκόλλου covid19 που αφορούν την εργασία του.
- Εφαρμόζουν την τεχνική της προτεινόμενης πώλησης
Σε επίπεδο στάσεων:
- Σέβονται το όραμα της επιχείρησης υιοθετώντας πρακτικές για την υλοποίηση του.
- Αντιμετωπίζουν με ψυχραιμία τους δύσκολους πελάτες επικοινωνώντας αποτελεσματικά μαζί τους.
Περιεχόμενο Σεμιναρίου
- Εισαγωγή
- Όραμα και στόχοι της επιχείρησης
- Προσωπική Εμφάνιση /Γλώσσα του σώματος
- Ασφάλεια και καθαριότητα
- Εξυπηρέτηση Πελατών
- Προτεινόμενη Πώληση/Χειρισμός ιδιαίτερων απαιτήσεων και παραπόνων πελατών
- Καταληκτική Συνάντηση
Επερχόμενα σεμινάρια
Πρώτες Βοήθειες
All
protes-voitheies-stin-ergasia-epeigonta-seminar
Αντιμετώπιση Αναφυλακτικού Σοκ
Αυτόματος Εξωτερικός Απινιδωτής
Βασική Υποστήριξη Ζωής (ΚΑΡΠΑ)
Εκπαίδευση στην Φροντίδα & Διαχείριση Ασθενών
Παιδιατρικές Πρώτες Βοήθειες
Παιδιατρικές Πρώτες Βοήθειες (Επείγοντα)
Πλήρης Εκπαίδευση Πρώτων Βοηθειών
Πρώτες Βοήθειες
Πρώτες βοήθειες στην Εργασία
Πρώτες Βοήθειες στην Εργασία (Επείγοντα)
Χορήγηση Οξυγόνου Έκτακτης Ανάγκης
Yγεία και Ασφάλεια
All
Εκτίμηση Επικινδυνότητας
Ελάχιστη Εκπαίδευση Αντιπροσώπων Ασφαλείας
ΕΣΥΠΠ
Οργάνωση Επιτήρησης της Υγείας στην Εργασία
Υγεία και Ασφάλεια σε Αποθήκες
Υγεία και Ασφάλεια σε Γραφειακούς Χώρους
Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία
Μεταφορές Επικίνδυνων Εμπορευμάτων (ADR)
All
Ανανέωση
Αρχική Εκπαίδευση
Εκπαίδευση Εμπλεκομένων στις Μεταφορές Επικίνδυνων Εμπορευμάτων (ADR)
Εκπαίδευση Συμβούλων ADR για Oδική Mεταφορά Eπικίνδυνων Εμπορευμάτων
EKKO - Εγκεκριμένο Κέντρο Κατάρτισης Οδηγών
All
EKKO - Κατάρτιση οδηγών
Διαχείριση Τροφίμων και Ορθές Πρακτικές Υγιεινής
All
Διαχείριση Τροφίμων και Ορθές Πρακτικές Υγιεινής
Χειρισμός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
All
Microsoft Excel – Advanced
Microsoft Excel – Basic to Advanced
Microsoft Powerpoint - Advanced
Microsoft Word - Advanced
Απόκτηση Βασικών Ψηφιακών Γνώσεων και Δεξιοτήτων
Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση
GDPR - General Data Protection Regulation
All
GDPR - General Data Protection Regulation
Οργάνωση και Διοίκηση/ Διαχείριση Γραφείου
All
Οργάνωση και Διοίκηση/ Διαχείριση Γραφείου
Χειριστές Μηχανημάτων
All
Χειριστές Μηχανημάτων
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ