Εξυπηρέτηση Πελατών σε Χώρους Αναψυχής

Σεμινάρια Εξυπηρέτησης Πελατών σε Χώρους Αναψυχής - Κύπρος

Έχει παρατηρηθεί ότι στην εξυπηρέτηση πελατών σε χώρους αναψυχής εργάζονται πολλά άτομα που δεν γνωρίζουν τις σωστές τεχνικές προσέγγισης και εξυπηρέτησης πελατών με αποτέλεσμα να προσφέρουν χαμηλής ποιότητας εξυπηρέτηση, η οποία δεν ικανοποιεί τους πελάτες.

Επίσης δεν γνωρίζουν και δεν εφαρμόζουν την τεχνική της προτεινόμενης πώλησης, στερώντας έτσι από τις επιχειρήσεις τους σημαντικά έσοδα από τις επιπλέον πωλήσεις που μπορεί να αποφέρει η χρήση της συγκεκριμένης τεχνικής.

Ακόμα παρατηρούμε άτομα στην εξυπηρέτηση πελατών που αντιδρούν με λάθος τρόπο σε ιδιαίτερες απαιτήσεις ή παράπονα πελατών (μη γνωρίζοντας τις ορθές διαδικασίες διαχείρισης ιδιαίτερων απαιτήσεων/παραπόνων) με αποτέλεσμα αντί να ανατρέπουν την κακή εικόνα που μπορεί να διαμορφωθεί από κάποια αδυναμία ή λάθος να την ενισχύουν.

seminaria ekspiretisi pelaton xoroi anapsixis

Σε ποιους απευθύνεται

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα απευθύνεται σε υπεύθυνοι και εργαζόμενους στην εξυπηρέτηση πελατών σε χώρους αναψυχής (καφέ,
εστιατόρια, ταχυφαγεία, παιδότοπους, θεματικά πάρκα, ξενοδοχεία)

Στόχοι του Προγράμματος

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

Σε επίπεδο γνώσεων:
Σε επίπεδο δεξιοτήτων:
Σε επίπεδο στάσεων:

Περιεχόμενο Σεμιναρίου

  • Εισαγωγή 
  • Όραμα και στόχοι της επιχείρησης
  • Προσωπική Εμφάνιση /Γλώσσα του σώματος
  • Ασφάλεια και καθαριότητα
  • Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Προτεινόμενη Πώληση/Χειρισμός ιδιαίτερων απαιτήσεων και παραπόνων πελατών
  • Καταληκτική Συνάντηση

Επερχόμενα σεμινάρια

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ